«Затверджено»
Рішенням засідання з’їзду
громадської організації «Національна платформа бізнес-освіти»
Протокол № 2 від «09» листопада 2020 року
СТАТУТ
ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
«ПРОФЕСІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТОРІВ, БУХГАЛТЕРІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ ОКД»
м. Київ - 2020р.
1.1. Громадська організація «Професійна організація аудиторів, бухгалтерів та викладачів ОКД» (далі - Організація) є громадським об’єднанням, яке утворено на установчих зборах його засновників і діє у організаційної-правовій формі, як громадська організація на принципах добровільності, самоврядності, вільного вибору території діяльності, рівності перед законом, відсутності майнового інтересу їх членів (учасників), прозорості, відкритості та публічності.
1.2. Організація є добровільним об’єднанням фізичних осіб на основі спільності та єдності професійних інтересів аудиторів України, викладачів обліково-контрольних дисциплін та осіб, які є учасниками процесу складання та подання фінансової звітності та інших фізичних осіб з метою поєднання зусиль, координації на професійній основі, реалізації спільних професійних інтересів своїх членів (учасників) для здійснення та реалізації мети (цілей), та напрямків діяльності, передбачених цим Статутом, задоволення суспільних, зокрема професійних, економічних, політичних, соціальних, культурних, екологічних, та інших законних інтересів, а також захисту прав, законних інтересів своїх членів (учасників).
1.3. Організація у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про громадські об’єднання», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», чинним законодавством України та цим Статутом.
1.4. Правовою основою діяльності Організації є також регламентні документи та рішення загального характеру, що приймаються Організацією у межах їх статутних повноважень і є обов’язковими для всіх членів (учасників).
1.5. Організація є юридичною особою з моменту її реєстрації в поряду, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», з урахуванням особливостей, установлених Законом України «Про громадські об’єднання», має власну печатку, штампи і бланки зі своїм найменуванням, відкриває рахунки у банківських установах у національній та іноземній валюті, має самостійний баланс.
1.6. Організація може мати власну символіку (емблему, прапор), яка підлягає реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
1.7. Організація є недержавною та некомерційною, здійснює діяльність зі статусом юридичної особи, як непідприємницька, основною метою якої не є отримання прибутку (неприбуткова організація).
1.7.1. Організація діє на засадах заборони розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників у розумінні Цивільного кодексу України), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
1.7.2. Організація набуває статусу неприбуткової організації згідно з положеннями Податкового кодексу України.
1.8 Діяльність Організації поширюється на всю територію України.
1.9. Організація вільна у виборі напрямків своєї діяльності, що не заборонені законодавством України.
1.10. Організація не має та не має права мати військових угруповань.
1.11. Організація має право від свого імені укладати угоди (правочини), набувати майнових та немайнових прав, нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем у суді, мати у власності кошти та інше майно.
1.12. Найменування Організації українською мовою:
повне – Громадська Організація «ПРОФЕСІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТОРІВ, БУХГАЛТЕРІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ ОКД»;
скорочене – ГО «ПО АУДИТОРІВ, БУХГАЛТЕРІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ ОКД».
повна – «Professional оrganization of auditors, accountants, teachers ACD»;
скорочена– «Professional оrganization of auditors, accountants, teachers ACD».
4.1. Членство (участь) в Організації є добровільним та індивідуальним.
4.1.1. Членами (учасниками) Організації можуть бути фізичні особи, які досягли 18 років та не визнані судом недієздатними, за умови, якщо ці особи поділяють мету (цілі) та напрями діяльності Організації, визнають та виконують положення цього Статуту, відповідають вимогам цього Статуту, прийняті до Організації в порядку, встановленому цим Статутом та Положенням про членство (участь), своєчасно сплачують членські внески в порядку та розмірах, визначених керівними органами Організації згідно з положеннями цього Статуту.
4.1.2. Ніхто не може бути примушений до вступу у Організацію. Належність чи неналежність до Організації не може бути підставою для обмеження прав і свобод будь – якої особи або для надання їй органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування будь-яких пільг і переваг.
4.2. Членство (участь) в Організації може бути дійсне або асоційоване. Членство (участь) в Організації вважається асоційованим з моменту подання письмової заяви претендента на вступ до Організації. З дати ухвалення рішення Радою Організації про прийняття претендента до членів (учасників) Організації, членство (участь) в Організації є дійсним.
4.2.1. Асоційований член (учасник) організації має право бути присутнім на З’їзді Організації з дорадчим правом голосу.
4.3. Зарахування до членів (учасників) Організації відбувається за письмовою заявою претендента відповідно до вимог Статуту, Положення про членство (участь) та рішень керівних органів Організації.
4.3.1. Дійсним членом (учасником) організації з моменту державної реєстрації є кожен з засновників, присутній на Установчих зборах засновників Організації.
4.4. Зарахування членом (учасником) Організації здійснюється Радою Організації на підставі письмової заяви претендента на вступ до Організації, що має встановлену форму, та рекомендацій двох дійсних на цей момент членів (учасників) Організації. Рішення про прийом у члени (учасники) Організації ухвалюється не пізніше, ніж через 30 (тридцять) календарних днів з моменту надходження письмової заяви претендента на вступ до Організації та повного комплекту документів, передбачених Положенням про членство (участь). Претендент на вступ до Організації має право бути присутнім на засіданні Ради Організації під час розгляду питання про його зарахування до членів (учасників) Організації без права голосу на ньому.
4.5. У випадку ухвалення рішення про відмову щодо зарахування членом (учасником) Організації, Рада Організації зобов’язана письмово повідомити претенденту на вступ про причини такої відмови. У разі отримання відмови щодо набуття членства (участі) у Організації, такий претендент втрачає статус асоційованого члена (учасника) Організації та має право на подання повторної заяви на вступ до Організації не раніше, ніж через 1 (один) рік з моменту прийняття Радою Організації рішення про відмову щодо зарахування членом (учасником) Організації.
4.6. На підставі затверджених Радою Організації рішень Виконавчий директор Організації відповідно до вимог Положення про членство (участь) веде Реєстр членів (учасників) Організації.
4.7. До прав члена (учасника) Організації належить:
5.2.1. З’їзд Організації – вищий орган управління;
5.2.2. Рада Організації – постійно діючий колегіальний виконавчий орган управління, який складається з:
5.3.1. Засідання керівних органів Організації (З’їзд Організації, Рада Організації) можуть проводитись як за безпосередньої участі членів (їх уповноважених представників за довіреністю), так і за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм онлайн конференцій.
5.3.2. Рішення про форму проведення такого засідання приймає та повідомляє про прийняте рішення членів Організації не пізніше ніж за 10 днів до визначеної дати проведення такого засідання (З’їзд Організації, Рада Організації).
5.3.3. Будь-яке засідання керівних органів оформлюється протоколом. Про форму засідання обов’язково вказується у протоколі: якщо засідання відбувалось за допомогою інтернет зв’язку, у протоколі обов’язково фіксується за допомогою якої комп’ютерної програми відбувалось засідання.
5.4. З’їзд Організації є вищим органом управління Організації. З’їзд Організації скликається Радою Організації не рідше одного разу на 5 (п’ять) років. Позачерговий З’їзд Організації може бути скликаний за ініціативою Ради Організації, Голови Організації, на вимогу не менше 10% від загальної кількості членів (учасників) Організації. Рада повідомляє делегатам З’їзду про скликання шляхом використання засобів зв’язку.
5.4.1 Час та місце проведення чергового З’їзду Організації, правила представництва від відокремлених підрозділів, фізичних осіб − дійсних членів (учасників) Організації, проект порядку денного визначається Радою Організації не пізніше, ніж за 60 календарних днів до дати проведення З’їзду.
5.4.2 З’їзд Організації вважається правомочним у разі присутності на ньому не менше половини дійсних членів (учасників) Організації, які включені до Реєстру членів (учасників) Організації станом на початок першого дня місяця, який передує місяцю, у якому проводиться З’їзд Організації.
5.4.3. Голосування на З’їзді може бути відкритим або таємним за рішенням делегатів З’їзду.
5.4.4. Рішення З’їзду Організації вважається ухваленим, якщо за нього проголосувало проста більшість від присутніх на З’їзді членів (учасників) Організації. Якщо член (учасник) Організації письмово повідомив до початку З’їзду про неможливість взяти особисту участь у З’їзді, він має право голосувати з використанням засобів зв’язку (телефон, електронна пошта, Інтернет тощо) одночасно або до моменту закінчення З’їзду.
5.4.6. Рішення про внесення змін до Статуту Організації, відчуження майна Організації на суму, що перевищує п’ятдесят і більше відсотків майна Організації, та про припинення Організації приймається більшістю не менш як у 3/4 голосів від загальної кількості членів (учасників) Організації присутніх на З’їзді.
5.4.7. Рішення, які підлягають прийняттю та затвердженню вищим органом управління Організацією та виконавчим органом організації під час заснування Організації, згідно вимог встановлених чинним законодавством України, приймаються Установчими зборами засновників Організації. Повноваження засновника Організації закінчуються після державної реєстрації Організації в установленому законом порядку.
5.5. Рада Організації є постійно діючим колегіальним виконавчим органом управління Організацією, який діє в період між З’їздами Організації. Склад Ради Організації обирається З’їздом Організації (перший раз склад Ради Організації обирається Засновниками Організації на Установчих зборах засновників) на 5 (п’ять) років і не може становити менше 5 (п’яти) осіб, з числа яких не менше ніж 60% мають бути дійсними членами (учасниками) Організації. Кандидатури, які були висунуті для обрання до складу Ради Організації та не набрали необхідної кількості голосів, за згодою включаються до резерву Ради Організації і в разі дострокового призупинення повноважень члена Ради Організації вводяться до її складу відповідно до максимальної кількості отриманих голосів на З’їзді, на якому відбувалося їх обрання.
5.5.1. Діяльністю Ради Організації керує Голова Організації, який входить до складу Ради Організації за посадою. Рада Організації підзвітна З’їзду Організації та Наглядовій Раді (в разі її створення) в межах її компетенції.
5.5.3. Формою роботи Ради Організації є засідання. Засідання Ради Організації проводиться не рідше одного разу на квартал і вважається правомочним, якщо на ньому присутні Голова або Перший Заступник Голови Організації та не менш ніж половина членів Ради Організації, що мають чинні повноваження членів Ради Організації на дату проведення засідання. Рада Організації може бути скликана позачергово за ініціативою Голови Організації, Першого Заступника Голови Організації або половини членів Ради Організації.
5.5.4. Засідання Ради Організації готуються і проводяться відповідно до Регламенту засідань Ради Організації. Головуючим на засіданні Ради Організації є Голова або Перший Заступник Голови Організації, у разі виконання обов’язків Голови Організації. Рішення Ради Організації ухвалюються простою більшістю голосів від кількості присутніх на засіданні членів Ради Організації, що мають чинні повноваження членів Ради Організації на дату проведення засідання; у випадках рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови Організації, а за його відсутності – Першого Заступника Голови Організації, а за його відсутністю – Заступника Голови Організації, який є Головуючим на засіданні.
5.5.5. В окремих випадках відповідно до Регламенту засідань Ради Організації рішення Ради Організації можуть ухвалюватися шляхом письмового/електронного опитування. У таких випадках рішення Ради Організації шляхом письмового/електронного опитування вважається ухваленим, якщо за нього проголосували більше половини всіх членів Ради Організації, що мають чинні повноваження членів Ради Організації на дату проведення такого опитування. Члени Ради Організації повинні проголосувати в термін, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з дати надсилання питання в порядку, визначеному Регламентом засідань Ради Організації.
5.5.6. На засіданні Ради Організації з правом дорадчого голосу мають право бути присутні керівники відокремлених підрозділів Організації, Ревізор (голова та члени Ревізійної комісії), Організації, у разі її створення або наявності, Виконавчий директор.
5.5.7. За необхідності, за рішенням Голови Організації можуть бути скликані розширенні засідання Ради Організації, за участю окремих членів (учасників) Організації, або залучених експертів За рішенням Ради Організації окремі повноваження Ради Організації можуть бути передані (делеговані) Голові Організації.
5.5.8. Ухвалені Радою Організації рішення оформлюються протоколом. Протоколи підписує Голова або Перший Заступник Голови, або Заступник Голови Організації (у разі відсутності Голови або Першого заступника Голови) Організації та секретар засідання, функції якого виконує Виконавчий директор або Заступник Виконавчого директора (у разі відсутності Виконавчого директора), і ці документи зберігаються в порядку, визначеному Регламентом засідань Ради Організації.
5.5.9. Члени Ради Організації повинні регулярно брати участь у засіданнях Ради Організації. Якщо член Ради Організації відсутній без поважних причин більш як на трьох засіданнях поспіль, Рада Організації може ухвалити рішення про призупинення повноважень члена Ради Організації і ввести до складу Ради Організації кандидатуру з резерву відповідно до положень цього Статуту.
5.5.11. Рішення про припинення повноважень члена Ради Організації ухвалюється 2/3 голосів присутніх на засіданні членів Ради Організації. Член Ради Організації, повноваження якого припиняються, має бути письмово повідомлений про розгляд цього питання на засіданні Ради Організації. З моменту ухвалення Радою організації рішення про припинення повноважень члена Ради Організації такий член Ради Організації втрачає чинні повноваження члена Ради Організації.
5.5.12. Член Ради Організації має право подати письмову заяву до Ради Організації про дострокове припинення своїх повноважень за власним бажанням. У цьому випадку рішення про припинення його повноважень ухвалюється простою більшістю присутніх на засіданні членів Ради Організації.
5.6. Голова Організації є вищою посадовою особою колегіального виконавчого органу Організацій, яка діє без доручення (довіреності) і має право представляти Організацію у відносинах з третіми особами та публічно висловлювати офіційну позицію Організації.
5.6.1. Голова Організації обирається Радою Організації на п’ять років та звітує перед членами (учасниками) Організації на З’їзді Організації про результати своєї роботи за період фактичної реалізації повноважень. Голова Організації може бути переобраним на наступний термін, але не більше двох термінів поспіль. Голова Організації може перебувати з Організацією у трудових відносинах. Голова Організації очолює Раду Організації за посадою та одночасно є членом Ради Організації відповідно до положень цього Статуту.
5.6.3. Голова Організації має заступників – Першого Заступника Голови Організації, та у випадку необхідності, Заступників Голови Організації, які за поданням Голови Організації обираються Радою Організації зі складу членів Ради Організації на строк виконання повноважень Голови Організації. У разі переобрання Голови Організації, Перший Заступник, Заступник (Заступники) Голови Організації може бути переобраний (переобрані) відповідним рішенням Ради Організації.
5.6.4. У разі відсутності Голови Організації його обов’язки виконує Перший Заступник Голови Організації, а у разі його відсутності інший Заступник Голови Організації, якому видано довіреність від Голови Організації. Повноваження Першого заступника, Заступника (Заступників) Голови Організації можуть бути достроково припиненні за рішенням Ради Організації у випадках та в порядку, визначених цим Статутом.
5.6.5. Перший Заступник, Заступник (Заступники) Голови Організації здійснює (здійснюють) свої функції на громадських засадах, але в межах затвердженого кошторису може (можуть) отримувати від винагороду та компенсацію понесених витрат, пов’язаних із забезпеченням діяльності Організації.
5.6.6. Рішення про припинення повноважень Голови Організації може бути ухвалено на вимогу не менше ніж 2/3 дійсних членів Ради Організації, що мають чинні повноваження на момент ухвалення рішення Радою Організації.
5.6.7. У випадку ухвалення рішення Радою Організації про припинення повноважень Голови Організації чи в разі неможливості виконання Головою Організації своїх повноважень за власним бажанням чи станом здоров’я Рада Організації ухвалює рішення про переобрання Голови Організації. На період між ухваленням рішення Радою Організації про припиненням повноважень Голови Організації та обранням нового Голови Організації, повноваження Голови Організації за рішенням Ради Організації переходять до Першого Заступника Організації, а у разі переобрання Першого Заступника Організації до Заступника Організації. У разі наявності за посадою декількох Заступників Організації, за умови відсутності чинного Голови Організації та Першого Заступника Організації, до обраного Радою Організації на вказаний період Заступника Голови Організації.
5.7. Виконавчий директор є однією із посадових осіб колегіального виконавчого Органу організації, на якого покладаються здійснення поточних виконавчих функцій діяльності Організації.
5.7.1. Виконавчий директор може мати Заступників Виконавчого директора, які діють на підставі та в межах повноважень визначених Положенням про Виконавчу дирекцію Організації затвердженого Радою Організації.
5.7.2. Виконавчий директор, його Заступник (Заступники) здійснює організаційно-технічне забезпечення роботи Ради Організації, виконує інші функції виконавчого органу для досягнення мети (цілей) та реалізації напрямів діяльності Організації.
організація та забезпечення функціонування веб-сайту Організації та інших інтернет-ресурсів Організації;
5.7.4. Виконавчий директор Організації, Перший Заступник (Заступник, Заступники) Виконавчого директора Організації, обирається, призначається, переобирається (зміна складу), відсторонюється від посади, звільняється на підставі рішення Ради Організації, за поданням Голови Організації. Виконавчий директор може бути обраний як зі складу членів (учасників) Організації, так і призначений за умовами трудового договору (контракту), цивільно-правового договору на підставі рішення Ради Організації. Перший Виконавчий директор Організації обирається на підставі рішення установчих зборів засновників Організації.
5.7.5. Виконавчий директор обирається та/або призначається на 5 (п’ять) років, якщо іншого не визначено у відповідному рішенні Ради Організації або трудовому договорі (контракті), або цивільно-правовому договорі.
5.7.6. У випадку тимчасової відсутності Виконавчого директора Організації у зв’язку з відрядженням, відпусткою, хворобою або іншою причиною, його повноваження виконує його Перший Заступник Виконавчого директора, а у разі відсутності останніх – Заступник Виконавчого директора Організації, а у разі відсутності Виконавчого директора, Першого заступника та заступника (Заступників) Виконавчого директора – Голова Організації або особа, призначена Головою Організації як особа, тимчасово виконуюча обов’язки Виконавчого директора Організації.
5.7.7. Повноваження Виконавчого директора, Першого Заступника, Заступника (Заступників) Виконавчого директора Організації визначаються Положенням про Виконавчу дирекцію Організації, трудовим договором (контрактом) та/або цивільно-правовим договором та/або рішеннями Ради Організації відповідно до її повноважень, передбачених цим Статутом.
5.7.8. На Виконавчого директора, Першого Заступників виконавчого директора, Заступника (Заступників) Виконавчого директора Організації, інших працівників Виконавчої дирекції поширюється законодавство України про працю, соціальне забезпечення і соціальне страхування. Оплата праці та преміювання Виконавчого директора, Першого Заступника, Заступника (Заступників) виконавчого директора Організації, інших працівників Виконавчої дирекції здійснюється згідно зі штатним розписом Виконавчої дирекції та наказів Голови Організації в межах кошторису доходів та витрат на відповідний календарний рік.
5.7.9. Виконавчий директор Організації, Заступники (в тому числі Перший) виконавчого директора Організації можуть бути переобрані, відсторонені від посади, звільнені на підставі закінчення строку дії їх повноважень, визначених даним статутом або трудовим договором (контрактом), або цивільно-правовим договором, або Положенням про Виконавчу дирекцію Організації.
5.8. Ревізор (Ревізійна комісія) Організації, у разі ухвалення відповідного рішення про її створення у складі Організації або долучення Організацією за цивільно-правовим договором зі складу третіх осіб (сторонніх фізичних або юридичних осіб, які не є членами (учасниками) Організації), який (яка) діє на підставі відповідного Положення або цивільно-правового договору, з метою перевірки, контролю та аудиту діяльності Організації за певний період.
5.9. Наглядова рада Організації, у разі ухвалення відповідного рішення про її створення, є постійно діючим колегіальним наглядовим органом Організації який здійснює громадський нагляд. Метою діяльності Наглядової ради є громадський нагляд у сфері професійної діяльності бухгалтерів та аудиторів, координація дій Організації, представництво і захист інтересів Організації та її членів (учасників) в органах державної влади, інших державних установах та організаціях, в органах місцевого самоврядування, у відносинах з роботодавцями, іншими громадськими організаціями.
5.10. Порядок діяльності, повноваження, порядок їх формування та зміни складу, термін повноважень, періодичність засідань і процедуру прийняття рішень, у тому числі шляхом використання засобів зв'язку; порядок звітування, порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності та розгляду скарг на рішення, дії, бездіяльність Наглядової ради Організації, її членів, Ревізора (Ревізійної комісії), її членів, у разі ухвалення відповідного рішення про її (їх) створення у складі Організації або долучення Організацією за цивільно-правовим договором зі складу третіх осіб (сторонніх фізичних або юридичних осіб, які не є членами (учасниками) Організації) встановлюються та регулюються відповідними окремими Положеннями Організації, які затверджуються рішеннями про створення такого органу або долучення його за цивільно-правовою угодою.
6.1. Рішення, дії, бездіяльність керівних органів Організації (далі – особа, дії, бездіяльність або рішення якої оскаржуються) можуть бути оскаржені членом (членами, учасниками) Організації, посадовими, службовими особами органів управління Організації, іншими працівниками Організації (далі – особа, яка подала скаргу) шляхом подання письмової скарги (далі – скарга) до Ради Організації. У скарзі обов’язково повинно бути зазначено чи знаходиться в провадженні судів України справа, яка розглядається за тим же предметом, позивачем якої є скаржник, з такої ж підстави.
6.2. Рада Організації зобов’язане розглянути скаргу на найближчому засіданні, але не пізніше 30 (тридцяти) днів, з дня подання такої скарги, із обов’язковим викликом особи, яка подала скаргу, а також особи, дії, бездіяльність або рішення якої оскаржується. В разі відхилення скарги Радою Організації - повторна скарга подається на З’їзді Організації, який зобов’язаний розглянути скаргу на черговому або позачерговому з’їзді, із обов’язковим викликом особи, яка подала скаргу, а також особи, дії, бездіяльність або рішення якої оскаржуються.
6.3. На дії, бездіяльність або рішення З’їзду Організації скарга подається до суду, відповідно до чинного законодавства на момент оскарження таких дій, бездіяльності або рішень.
6.4. До рішень, дій, бездіяльності, які можуть бути оскаржені, належать дії, бездіяльність рішення у межах управлінської діяльності керівних органів Організації, їх посадових та службових осіб, внаслідок яких: порушено права та/чи законні інтереси чи свободи члена (учасника) Організації (групи членів (учасників) Організації); та/або права та/або законні інтереси посадових та/або службових осіб Організації; та/або створено перешкоди для здійснення членом (учасником) Організації його прав та/або законних інтересів чи свобод; та/або незаконно покладено обов’язки на члена (учасника) Організації, посадової або службової особи Організації, та/або незаконно застосовано до нього дисциплінарну відповідальність.
6.5. За результатами розгляду скарг приймаються рішення про відмову (повністю або частково) або про задоволення (повністю або частково) скарги по суті та підстави прийняття такого рішення. У разі задоволення скарги, у відповідному рішенні зазначаються способи та шляхи відновлення прав, законних інтересів або свобод осіб, які подали скаргу та вказівки відповідному органу, службовій та/або посадовій особі Організації, яка повинна вчинити відповідні дії або прийняти відповідне рішення для відновлення цих прав, законних інтересів або свобод.
6.6. У разі необхідності, Радою Організації може бути підготовлено, передано на розгляд на черговий або Позачерговий З’їзд Організації, на якому розглянуто та затверджено рішенням З’їзду Положення Організації про порядок подання та розгляду скарг, яким буде встановлено детальний порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності та розгляду скарг на рішення, дії, бездіяльність керівних органів організації, їх службових та/або посадових осіб.
7.1. Організації може мати відокремлені підрозділи Організації (далі - підрозділи), які утворюються та ліквідуються за рішенням Ради Організації, затвердженим рішенням З’їзду Організації.
7.2. Відомості про утворені підрозділи подаються до уповноваженого органу з питань реєстрації, згідно чинного законодавства України. Підрозділи не є юридичними особами.
7.3. Діяльність підрозділів, в разі їх створення Організацією, здійснюється відповідно до чинного законодавства України, Статуту Організації, а також Положення про відокремлений підрозділ, затверджене З’їздом Організації.
7.4. Підрозділи представляють інтереси Організації та забезпечують реалізацію завдань визначених Статутом Організації. Діяльність підрозділів не повинна суперечити Статуту Організації.
7.5. Підрозділи Організації за рішенням З’їзду Організації або Правління Організації наділяються функціями щодо управління майном Організації. Керівництво відокремленим підрозділом здійснює Голова підрозділу, який призначається рішенням З’їзду Організації і діє на підставі положення про відокремлений підрозділ, або на підставі довіреності.
7.6. Голова підрозділу організовує діяльність членів підрозділу по виконанню Статуту Організації, веде облік членів (учасників), що приймаються до Організації відокремленим підрозділом, виконує інші повноваження, надані керівними органами Організації.
7.7. У разі припинення діяльності підрозділу його майно переходить до Організації.
7.8. Рішення про припинення діяльності відокремленого підрозділу приймається З’їздом Організації.
7.9. У разі закриття відокремленого підрозділу Організації до уповноваженого органу з питань реєстрації повинно бути надіслано повідомлення про закриття, відповідно до умов чинного законодавства України.
8.1. Організація у відповідності з своїми статутними завданнями, має право на здійснення міжнародних зв’язків та діяльності у порядку, передбаченому цим Статутом, чинним законодавством України.
8.2. Міжнародна діяльність організації здійснюється шляхом участі у міжнародних проектах, роботі міжнародних організацій, а також інших формах, що не суперечать законодавству України, нормам і принципам міжнародного права.
8.3. При здійсненні міжнародної діяльності Організація користується повним обсягом прав і обов’язків юридичної особи.
8.4. Втручання органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб у діяльність Організації, так само як і втручання Організації у діяльність органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, не допускається, крім випадків, передбачених законом.
8.5. Органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування можуть залучати Організацію до процесу формування і реалізації державної політики, вирішення питань місцевого значення, зокрема, шляхом проведення консультацій з Організацією стосовно важливих питань державного і суспільного життя, розроблення відповідних проектів нормативно-правових актів, утворення консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів при органах державної влади, органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування, у роботі яких беруть участь представники Організації.
8.6. Організація має право на фінансову підтримку за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів, міжнародної технічної допомоги та грантів відповідно до законодавства України.
9.1. Організація є непідприємницьким товариством. Для здійснення своїх програмних та статутних цілей і завдань у власності Організації можуть бути кошти, цінні папери, майнові та немайнові права, матеріальні та нематеріальні активи, обладнання, транспорт, інші засоби та майно, набуття яких не забороняється чинним законодавством України.
9.2. Організація самостійно й незалежно здійснює права володіння, користування та розпорядження належним їй майном, коштами, майновими та немайновими правами через свої статутні органи в межах їх компетенції.
9.3. Майно Організації складається з коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, внесків членів (учасників) Організації; пасивних доходів; дотації або субсидії з державного чи місцевих бюджетів, а також з державних цільових фондів, фінансової підтримки програм (проектів, заходів) Організації за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, від виконання державного замовлення; благодійної, гуманітарної та технічної допомоги, в тому числі відповідно до міжнародних договорів України; набуті в результаті діяльності Організації, підприємницької діяльності створених нею юридичних осіб (товариств, підприємств та інших організацій); та інших форм допомого, що не суперечать чинному законодавству України.
9.4. Доходи (прибутки) або майно Організації чи їх частина не підлягають розподілу між її засновниками (учасниками), членами (учасниками) Організації, працівниками (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членами органів управління та іншими пов’язаними з ними особами.
9.5. Доходи (прибутки) та майно Організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.
9.6. Організація несе відповідальність за своїми зобов’язаннями усім належним їй на праві власності майном. Організація не несе відповідальності за зобов'язаннями членів (учасників) Організації. Члени (учасники) Організації не несуть відповідальності за зобов'язаннями Організації, якщо інше не передбачено законом.
9.7. Організація зобов’язана вести бухгалтерський облік, статистичну, податкову, фінансову звітність, бути зареєстрованим в органах фіскальної служби та вносити до бюджету податки і збори у порядку і розмірах, передбачених законодавством. Організація зобов’язана зберігати не менше п’яти років усі необхідні облікові документи стосовно внутрішніх та міжнародних операцій.
9.8. Державний нагляд та контроль за дотриманням закону Організацією здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному законодавством України.
10.1. Порядок внесення змін до статуту визначається статутом та чинним законодавством України.
10.2. Зміни до цього Статуту затверджуються рішенням З’їзду Організації, якщо за це проголосували не менше як 3/4 членів (учасників) Організації присутніх на З’їзді. Про зміни, що вносяться в статутні документи, повідомляється уповноважений орган з питань реєстрації.
11.1. Припинення діяльності Організації здійснюється за рішенням Організації, прийнятим З’їздом Організації, шляхом саморозпуску або реорганізації, чи за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) Організації.
11.2. Припинення діяльності Організації має наслідком припинення юридичної особи.
11.3. Організація має право у будь-який час прийняти рішення про припинення своєї діяльності (саморозпуск).
11.4. Рішення про саморозпуск Організації приймається З’їздом Організації, якщо за це проголосували не менш як три четвертих присутніх членів З’їзду Організації. З’їзд створює ліквідаційну комісію або доручають Раді Організації здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення громадської організації як юридичної особи, а також приймає рішення щодо використання коштів та майна громадського об'єднання після його припинення відповідно до статуту.
11.5. Реорганізація Організації здійснюється за рішенням З’їзду Організації, якщо за це проголосувало не менше три четвертих учасників З’їзду Організації шляхом злиття, поділу, приєднання або перетворення.
11.6. У разі прийняття рішення суду про заборону (примусовий розпуск) Організації, майно, кошти та інші активи Організації за рішенням суду спрямовуються до держаного бюджету.
11.7. Порядок та правові наслідки припинення діяльності Організації шляхом саморозпуску, реорганізації або заборони (примусового розпуску) Організації визначається відповідно до цього Статуту та чинного законодавства України.
11.8. У разі припинення Організації у результаті її ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску) чи реорганізації (злиття, поділу, приєднання або перетворення), майно, кошти та інші активи Організації повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету.
ПІДПИСИ ЧЛЕНІВ (УЧАСНИКІВ):
Кузіна Руслана Віліївна ________________
Батіг Михайло Іванович ________________
Парфенюк Наталія Василівна _________________
Редько Катерина Олександрівна _________________
Плутицька Катерина Миколаївна _________________
Редько Олександр Юрійович _________________